2014. december 30., kedd

Karácsony előtti lidércnyomás, távolabbról nézve

-----------------------------------------------------------------------

Azért rájöttem, hogy ez a sok önismereti tréning, és az elmúlt 5 évem, de különösen ez az év hatalmas változásokat hozott nekem, rengeteg dologra büsze lehetek, nagyon sok élménnyel gazdagodtam.

Szem előtt kell tartani, egyrészt azt, hogy tisztában vagyok a pánikbetegségem létezésével, és azzal is, hogy ezt kordában lehet tartani. Legyek tekintettel a saját határaimra, mert a túlterhelés az igenis megviseli az embert és ha az energiaszint lecsökken, akkor nem lesz erőm küzdeni a rohamok ellen, hagyom magam, hogy belesüppedjek, mert akkor és ott az a KÖNNYEBB megoldás. Ami után jóhet a már jól bevált önsajnálat meg az, hogy nekem mennyire rossz.

Egy fittyfenét rossz!

Sokkal jobban ismerem magam, mint a nem pánikbeteg embertársaim, ez a kialakult "betegség" nem véletlen lett. Okkal történt ez velem. Előrébb járok, mert már tudom mire számíthatok és ismerem a reakcióimat, egyre jobban. Büszke vagyok magamra, és hálás vagyok azoknak az embereknek, akikben támogatásra leltem és lelek a nehezebb időszakaimban. Párom nagyon nagy támaszték nekem, ő talán még nálam is jobban ismer engem, és tud kezelni. Barátaim közül kiemelném azokat, akik építő jelleggel rávilágítanak arra, hogy HAHÓ, VEDD ÉSZRE MIKET ÉRTÉL EL! Becsüld magad, és légy büszke! 

Kaptam házi feladatot is, és javaslom mindenkinek, főleg így az év végével, hogy írja meg:


Szerintem mindenki meg fog lepődni, hogy mennyi mindenre képes volt, amire büszke lehet! Hajrá!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése