2014. november 30., vasárnap

Adventi koszorúk az elmúlt évekből

Néhány inspiráció eddigi koszorúimból:



1. Klasszikus körkoszorú négy gyertyával (2011)


Vonjuk be fenyővel, vayg tuja ágakkal a kör alakú koszorúnkat, és állítsuk fel a 4 geyertyát. Ezután rendelkezésünkre álló elemekkel díszítsük ki, én ebben az esetben narancskarikával, fahéjjal és agyagból készült díszekkel dekoráltam.















2. Rendhagyó koszorú (2012)

Vegyünk egy vázát, és kossük össze a 4 gyertyát szalaggal. Fenyőágakkat és díszeket tegyünk a gyertyák és a váza közé.



















3.Tálcára felpakolós koszorú (2013)

Ez is rendhagyó.
Vegyünk egy szép tálcát, tegyük rá fel a gyertyákat, és rakjuk körbe ágakkal és szegfűszeggel díszített naranccsal.



















Megint egy tálcán kezdjük. Vettem dekorboltban "műhó"-t. Ikeás elemes piros ledfüzért bevontam vele, és a különböző méretű gyertyákra textilszalagokat ragasztgattam, mindegyikre más számű csíkot, az egyikre masnit.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése