2014. november 13., csütörtök

A történelem néha ismétli önmagát...legalábbis addig míg nem tanulsz belőle.

Régebben lovagoltam, és készültem akadályversenyre. Nem hittem el, hogy én eljuthatok egy versenyre. Több, mint fél évet készültem rá, heti 2x volt edzés....a verseny előtt 2 nappal  leestem a lóról, és a ló alá estem, ő meg lendületből rálépett a lábamra. Nem állhattam lábra egy hétig. A fizikai fájdalom semmi nem volt ahhoz képest, amit éreztem mikor a többieket néztem, hogy versenyeznek...

Most jöttem rá arra, hogy ugyanezt csináltam most is. Mikor belekezdtem a 60 napos Insanitybe, nem láttam magam, hogy végigcsinálom. Nem vizualizáltam a sikerességemet. Kételkedtem magamban, és le is sérültem. A térdem több napja fáj, az edzést fel kell függesszem....

Mindenesetre ez jó lecke a későbbiekre. Mindig bízzak az elhatározásaimban és lássam magam előtt, hogy elérem a célom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése