2014. szeptember 8., hétfő

Napi boldogság - Tevékeny délután Ákos koncertjegy nélkül

Pénteken Ákos bejelentette, hogy a decemberi az duplakoncert lesz. Az első időpont állójegyeiről lemaradtunk, mert még hezitáltunk, hogy szeretnénk-e ilyen sokat költeni erre az élményre. Pénteken jöttem rá, hogy IGEN, mert nagyon szeretjük, és mindig új élményt ad, és lassan számunkra nosztalgia lesz. (igen, mindenki öregszik, azaz nemis, már régebb óta vagyunk fiatalok) Így vételeztem belépőt, személyes átvételre, az Oroszlánbarlangba. Ma oda is sétáltam, de sajnos még nincs náluk a jegyem, erről meg nem tájékoztatott minket semmilyen e-mail.

De minden jó volt így, sétáltam egyet a Pozsonyi utcán, hazamentem, ahol elrámoltam csomó mindent, míg párom focizott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése