2014. május 29., csütörtök

Magam adom

Miért fontos ez? Annyi álarcot viselünk, mindenhol azt tanítják legyünk mások, bújjunk bele szerepekbe és játszmázzunk, hogy jussunk valamire.
Ez egy darabig működhet is, de ha túl sokáig van valaki lelke megerőszakolva, az egy idő után jelezni fog, hogy valami nem stimmel. Szorongás formájában előjön, mígnem egyszer csak kitör.

Fontos az, hogy az ember önmaga legyen. Számomra ez mindennél fontosabb. Szeretem azt, hogy párom úgy fogad el ahogy vagyok, mellette lehetek szomorú, vidám, ideges, gyerekes..bármilyen. Nem kell álcáznom azt aki vagyok, és én az embereket is így szeretem elfogadni. Kell mindenkinek egy olyan valaki, akinek Megadhatja magát, aki ismeri tetőtől talpig, kívülről, belülről. Mert ez  bizalom, ez támasz, ez a biztonság. Légy Önmagad, képviseld azt, aki vagy. Elsősorban neked kell elfogadni magad, és aztán engedni, hogy mások is eztt tegyék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése